Sony flyttar sitt svenska pressrum till en annan plattform

Den 17 juli 2021 så flyttar Sony sitt svenska pressrum från https://press.sony.se/ till https://www.sony.se/presscentre.

Om du vill fortsätta få nyheter från Sony Electronics så behöver du inte göra något alls, men om du vill sluta få pressmeddelanden från Sony, vänligen avregistrera dig från den nuvarande webbplatsen före 16 juli eller på den nya från 17 juli 2021.

Det nya pressrummet har tagits fram för att göra det enkelt att hitta och få tillgång till nyheter från Sony samt tillhörande pressmaterial. Det nya pressrummet kommer också att få fler funktioner under andra halvan av 2021.

Sony Corporation ansvarar för verksamheten Electronics Products & Solutions (EP&S) inom Sony Group. Med visionen om ”att fortsätta leverera Kando (känslor) och Anshin (fridfullhet) till människor och samhällen över hela världen genom strävan efter teknik och nya utmaningar” kommer Sony skapa produkter och tjänster inom hemunderhållning & ljud, bild och mobil. För mer information, besök: http://www.sony.net/

Caroline Rebecca Schefte

PR Coordinator - Sony Nordics +45 28113609