Sony lanserar AV-förstärkare för bilen med större skärm och uppdaterad smartphoneanslutning

Sony lanserar nu AV-förstärkare XAV-AX3005DB, utrustad med en 6,95 tums pekskärm. XAV-AX3005DB är det senaste tillskottet i Sonys satsning på In-Car Audio och ger dig allt du behöver för en stressfri körupplevelse.

XAV-AX3005DB stöder både Apple CarPlay och Android Auto och underlättar navigering, kommunikation samt musikspelning. Med en inbyggd DAB/DAB+-standard kan du också vara säker på att inte missa några radiosändningar.

Sony lanserar dessutom AV-förstärkare XAV-AX1000 med 6,2 tums pekskärm och stöd för Apple CarPlay, samt funktioner såsom EXTRA BASS och DSO.

XAV-AX3005DB kommer att finnas tillgänglig från september 2018 i Europa.
För produktspecifikation, besök Sony.se

XAV-AX1000 kommer att finnas tillgänglig från september 2018 i Europa.