Sony lanserar nytt i sin signaturserie

Sony lanserar idag de nya in-ear-hörlurarna IER-Z1R, som ingår i Sonys Signature Series. IER-Z1R utnyttjar företagets långa historia av framstående ljudexpertis och tar ljudupplevelsen från en lyssning till en känsla.

IER-Z1R, raffinerat ljud och utmärkt passform
IER-Z1R-hörlurarna ger en djup musikupplevelse. Hörlurarna har ett HD-hybriddrivsystem som består av tre nyutvecklade Sony-designade drivenheter. Eftersom drivenhetens ljudhantering, kvalitet och enhetliga ljudkaraktär är avgörande för en hörlurs ljud, är en fördel med det Sony-designade drivsystemet att det behåller samma ljudsignatur från drivenheten till färdig produkt.

Om IER-Z1R:

• Levererar exceptionell ljudkvalitet med högupplöst ljud
  • HD-hybriddrivsystem som består av en 5 mm dynamisk drivenhet, en 12 mm dynamisk drivenhet med magnesiumlegering och en BA-drivenhet (Balanced Armature) med magnesiumhartsmembran
  • Raffinerad fasstruktur för exakt projektion
  • Höljet är utformat för bästa komfort och innehåller förformad öronfästen och en stor mängd olika örontoppar för optimal passform
  • Ytterkåpa i zirkoniumlegering med Perlage-mönster
  • Omsorgsfullt utformad och designad i Japan i exklusiva material för att skapa ett ljudmästerverk

Rekommenderat pris
IER-Z1R kommer att finnas tillgänglig till ett rekommenderat pris på 21 000 kr.

• ljud