Beyoncé i H&M:s sommarkampanj - regisserad av Jonas Åkerlund

Beyoncé i H&M:s sommarkampanj - regisserad av Jonas Åkerlund

Idag är det stor världspremiär för H&M:s nya reklamfilm med Beyoncé; "Beyoncé as Mrs. Carter in H&M". Jonas Åkerlund är regissör och inspelningen ägde rum på Bahamas.

I reklamfilmen bjuder Beyoncé på nya låten "Standing On The Sun".

“I’ve always liked H&M’s focus on fun and affordable fashion. I really loved the concept we collaborated on to explore the different emotions of women represented by the four elements – fire, water, earth and wind. It was a beautiful shoot on a tropical island. It felt more like making a video than a commercial" säger Beyoncé.

Nu längtar vi om möjligt ännu mer efter sommaren.

Den 29 maj kommer Beyoncé till Stockholm och Ericsson Globe för en utsåld och efterlängtad konsert.

www.beyonce.com
www.twitter.com/beyonce