Badpojken släpper nytt fotbollsanthem – ”No Super League” släpps idag

Badpojken släpper nytt fotbollsanthem – ”No Super League” släpps idag

Den anonyma fotbollsälskaren och hitmakaren Badpojken från Ystad släpper nytt fotbollsanthem idag. Nya låten heter ”No Super League” och den skrevs som en hyllning till världens alla fotbollsfans som lyckades stoppa galenskapen ”Super League”. Låten har redan fått positiv uppmärksamhet på YouTube av stora fanclubar till bland andra Manchester United och Chelsea FC... Här har vi ett nytt fotbollsanthem för fotbollsarenan, puben och Europas gator och torg. Lyssna här!

Badpojken har tidigare gjort dundrande succé med låten Johnny G (The Guidetti Song) feat. Frida Green som har streamats över 45 miljoner gånger och belönats med platina x 4. Låten toppade svenska Spotifylistan i 10 veckor och blev ett anthem för både fotboll och fest.

Höj volymen och glaset, idag släpps nya singeln ”No Super League”.

Följ Badpojken:

Spotify