Chris Brown släpper nya albumet ”Fortune” 7 maj

Chris Brown släpper nya albumet ”Fortune” 7 maj

Chris Brown, en av världens största R&B-artister släpper nya albumet ”Fortune” den 7 maj. Första singeln från "Fortune" är ”Turn Up The Music” som är skriven och producerad av The Underdog och Fuego.

Chris Brown belönades nyligen med en amerikansk Grammy för senaste albumet ”F.A.M.E.” i kategorin ”Best R&B Album” på galan som gick av stapeln den 12 februari. Singeln ”Yeah 3x”  från samma album har sålt tre gånger platina i Sverige. Chris Brown har också haft stora framgångar med singlarna "Beautiful People" som sålt platina, och "Next To You" som har sålt guld, även de från albumet "F.A.M.E.".

Videon till nya singeln ”Turn Up The Music” som Chris Brown är medregissör till hyllas för sin dans och energi, och redan en vecka efter videons premiär hade över 8 miljoner kikat på den via VEVO/YouTube.

www.chrisbrownworld.com
www.facebook.com/chrisbrown