Harry Styles - Fine Line

​”Fine Line” – Harry Styles andra soloalbum släpps 13 december

Harry Styles släpper sitt andra soloalbum ”Fine Line” fredagen den 13 december via Columbia Records/Erskine Records. Förutom digital release släpps albumet i tre fysiska utgåvor: vinyl, CD och en specialutgåva på CD där en 32-sidig bok med fotografier från inspelningen av ”Fine Line” ingår. Albumet innehåller 12 låtar inklusive aktuella singeln ”Lights Up” som redan streamats och visats över 100 miljoner gånger sedan release i oktober. Förhandsboka HÄR.

Harry Styles kommer att fira sitt nya album med ett stort event – på självaste releasedagen i Los Angeles har fansen möjlighet att uppleva ‘Harry Styles – Fine Line live at the Forum ­­– One Night Only’. På torsdag sker förhandsförsäljning av biljetter och på fredag släpps de till allmänheten via Harrys egen hemsida.

16 november gästar Harry NBC’s Saturday Night Live där han både kommer vara värd för showen och uppträda med ny musik från albumet samt aktuella “Lights Up” som därmed får sin TV-premiär denna kväll. Veckan efter, 21 och 22 november gästar Harry Styles talkshowen Jools Holland i UK.

Treat people with kindness.

www.hstyles.co.uk