Foster The People gör musiken till H&M:s reklamfilm med David Beckham

Foster The People gör musiken till H&M:s reklamfilm med David Beckham

En av de mest omtalade reklamfilmerna just nu är H&M:s nya reklamfilm där vi ser fotbollshunken David Beckham jaga sin morgonrock som fastnat i en bildörr. Jakten utför Beckham iförd endast kalsonger och filmen marknadsför kollektionen "David Beckham Bodywear at H&M".

Den fartfyllda reklamfilmen visas runt om i världen och är regisserad av Guy Ritchie. Redan första veckan har filmen för H&M fått över 7,5 miljoner visningar på YouTube.

Låten vi hör i filmen är Foster The Peoples "Don't Stop" och är från succébandets debutalbum "Torches".

Foster The People stod för ett av 2011 års stora internationella genombrott. Med sina direkta melodier och omtalade liveframträdanden fick Kalifornienbandet snabbt en stor fanbase världen över när de slog igenom med första singeln ”Pumped Up Kicks”. Videon till "Pumped Up Kicks" har i dagsläget över 100 miljoner visningar på YouTube.

Här ser du H&M:s reklamfilm: http://youtu.be/il21FZu-IUY

Foster The People har fått stor uppmärksamhet för sina filmiska musikvideor, här är videon för "Don't Stop": http://youtu.be/jlAgHt92lqE

Lyssna på Foster The Peoples "Don't Stop" på Spotify: http://spoti.fi/qhVTtM

Foster The People består av Mark Foster, Cubbie Fink och Mark Pontius.