John De Sohn X Albin & Mattias - En Runda Till

John de Sohn släpper nytt tillsammans med Albin & Mattias: " En Runda Till".

”Vi tar en runda till möt mig i baren - Drick vad fan du vill!” - Så lyder refrängen på låten ”En runda till” som skrivits av b.la John De Sohn, Albin & Mattias, men även Danny Saucedo som har varit med och skapat känslan på denna sommarlåt. Låten handlar om att festa och ha kul men utan en hets runt alkohol.

John De Sohn; en MTV Europe Award nominerad Dj och musikproducent med rötter i Skåne, slog igenom på musikscenen under 2012 med låten ”Long Time” som sålde dubbelplatina. "Long Time" blev en världshit som placerade John De Sohn som ett etablerat namn i den svenska dansscenen. Med uppföljare som Dance Our Tears Away, Under The Sun och Wild Roses så har han som artist genererat närmare 100 miljoner streamingar sammanlagt på Spotify.

Nu har John De Sohn teamat upp med Albin Mattias, mest kända från deras deltagande i årets upplaga av Melodifestivalen med bidraget ”Rik”, samt via 2014 års megahit ”Din Soldat” som Albin gjorde tillsammans med Kristin Amparo. Resultatet av deras sammanstrålning är en definitiv utmanare till årets upplaga av inkommande sommarhits!

Lyssna på "En Runda Tillhär!

Följ John De Sohn på social media:

Spotify