Macky släpper musikvideo till 'Family'

Pressmeddelande   •   Sep 16, 2020 15:01 CEST

Efter succén med guldsäljande PA PA som hade release i juli, släppte Macky nyligen singeln Familyen låt om hans kärlek till familj och vänner.

Idag släpps musikvideon, som är inspelad i Tunisien. Videon är regisserad av Anis Zaier och producerad av Ilyes Cherni.

SE VIDEON HÄR: https://youtu.be/aIi1XXQwAeg

Mer om Macky:
I höstas släppte Macky singeln TESLA feat. Einár som snabbt klättrade upp till plats 2 på Spotify Topp 50 och har idag gått dubbelplatina med över 18 miljoner streams. Tillsammans med releasen släpptes även musikvideo som trendade i flera veckor på Youtube och har idag setts över 2.4 miljoner gånger. Under två år som artist har Macky skapat sig en stark fanbase och hunnit streama över 51 miljoner gånger på Spotify med tidigare låtar som Vacay, Vinterdepress, Lagen, Fastnade samt debut-EPn Genom Alla Väder som släpptes i fjol.

FÖLJ MACKY: Youtube Instagram Spotify

Kommentarer (0)