​Molly Sandén gästar norska Stig Brenner x Unge Ferrari på nya singeln ’Når Alt Ikke Er Nok’

Molly Sandén gästar norska artisten Stig Brenner som även går under namnet Unge Ferrari, på nya singeln Når Alt Ikke Er Nok.

Lyssna här: https://lnk.to/StigBrenner_NaarAltIkkeErNok_ftMollySanden

”När man har gett allt och det ändå inte är nog - vad gör man då? Jag och Stig hittade varann snabbt i studion och synkade som fan över den frågan...” – Molly Sandén.

”Molly hjälper mig att berätta historien om den stora stygga vargen som blåste ner huset. Men för varje steg hon kom närmare blev det bara värre. Jag är ingen hjälte, jag tror att jag behöver hjälp” - Stig Brenner.

Når Alt Ikke Er Nok släpps idag den 25 december via Nora Streams / Sony Music. Låten är skriven av Stig Brenner/Unge Ferrari och Molly Sandén och producerad av Filip Kollsete och Aksel "Axxe" Carlson.

Som Unge Ferrari har Stig satt ett stort avtryck på den Norska musikscenen sedan 2015. Med tre släppta album och låtar som Lianer, Balkong och Vi kanke være vänner har han toppat listorna, nominerats för både norska Grammis - Spellemann och P3 Gull, spelat på stora arenor runt om i Skandinavien samt hörts tillsammans med svenska artister som Cherrie, Leslie Tay och Newkid. Med Stig Brenner tar han sin karriär ett ytterligare steg längre.

Sedan Molly Sandén började släppa musik på svenska har hon sålt slut turné efter turné på rekordsnabb tid och hunnit streama över 300 00 000 miljoner gånger på Spotify med låtar som 5x platinasäljande Rosa Himmel, 4x platinasäljande Sand, 2x platinasäljande Det bästa kanske inte hänt än och senaste platinasäljande Jag mår bra nu ft. Newkid. På de två senaste albumen har Molly fått motta prestigefyllda priser som Årets Pop, Årets Album och Årets Artist på Grammisgalan samt Guldmicken (för årets live) och Årets Pop på P3 Guld.