Nystartade svenska popduon GAMMAL släpper debutsingeln "Blommor där du står"

Nystartade svenska popduon GAMMAL släpper debutsingeln "Blommor där du står"

GAMMAL är en nystartat duo som gör svensk popmusik. Duon består av två musiker, en tjej och en kille, som hittade varandra i låtskrivandet under en turné förra året. Det blev starten på den svenska popduon GAMMAL.

Idag 25 januari debuterar dem med sin första singel ”Blommor Där Du Står”. Deras låtar kännetecknas av poetiska textrader tillsammans med moderna poptoner. Sångerna låter oss följa med in i en värld mellan gammalt och ungt, fult och vackert, drömmar och ångest. Känslan av att vara ung och rädslan inför att bli GAMMAL.

Lyssna: https://GAMMAL.lnk.to/Blommor

I vår väntas flera singelsläpp från duon som sedan kommer leda fram till ett EP-släpp.

Följ GAMMAL: InstagramFacebookYoutube

Nellie Sörman