One Directions nya konsertfilm "Where We Are" exklusivt på bio i höst

One Directions nya konsertfilm "Where We Are" exklusivt på bio i höst

Helgen den 11 och 12 oktober ger One Direction alla fans och nyfikna musikälskare en exklusiv biohelg med nya konsertfilmen ”Where We Are”. Filmen kommer att visas på biografer i över 50 länder världen över, och så givetvis även i Sverige.

Konsertfilmen ”Where We Are” bygger på den just nu pågående världsturnén med Harry, Liam, Zayn, Louis och Niall. Konserten vi får avnjuta på bioduken spelades in på arenan San Siro i Milano i våras. Turnén ”Where We Are Tour” har 69 stopp världen över och killarna i One Direction gästade ett kokande Friends Arena i Solna den 13 och 14 juni. Givetvis bjuds vi på alla bandets stora hitlåtar och favoriter från de tre utgivna albumen. Vi får också följa med One Direction ”behind the scenes” i en exklusiv intervju samt härligt smakprov i vad som händer bakom scenen när ett av världens största popband är ute på turné.

Biljetter till ”Where We Are” under den exklusiva biohelgen den 11 och 12 oktober börjar säljas från och med den 28 juli. Mer information om vilka städer i Sverige som visar ”Where We Are” kommer att avslöjas via www.1dconcertfilm.com samt via One Directions sociala medier. Följ också nyheter omkring filmen via hashtaggen #1DWWAFilm

www.onedirectionmusic.com
www.facebook.com/onedirectionmusic