P!nk etta på svenska albumlistan för första gången

P!nk etta på svenska albumlistan för första gången

P!nk går idag in som etta på svenska albumlistan för första gången i hennes karriär – detta med nya albumet ”The Truth About Love”. Även i USA gör P!nk stor succé då hon för första gången går direkt in som etta på albumlistan Billboard Top 200. Förutom ettan i Sverige och USA kan P!nk (Alecia Moore) glädja sig åt förstaplatsen på albumlistan även i Australien, Österrike, Tyskland, Nya Zeeland, Kanada och Schweiz.

Första singeln som släpptes från ”The Truth About Love” var radiofavoriten ”Blow Me (One Last Kiss)” och den nu aktuella singeln är ”Try”.

Den 26 maj 2013 kommer P!nk till Sverige, Stockholm och Ericsson Globe för en konsert. Idag släpps biljetterna till konserten via www.livenation.se

Stort grattis P!nk till succén med ”The Truth About Love” världen över!

www.sverigetopplistan.se
www.pinkspage.com