​Popkollektivet VAX släpper nya singeln ”What Are We Waiting For”

​Popkollektivet VAX släpper nya singeln ”What Are We Waiting For”

Det svenska popkollektivet VAX ligger bakom framgångsrika låtar så som ”Fireproof”, ”Endless”, ”Bubble Gum”, ”6 in the Morning” och Crime som tillsammans har över 70 miljoner streams. Nu är de tillbaka med ny musik och släpper idag nya singeln ”What Are We Waiting For”.

LYSSNA HÄR: http://VAX.lnk.to/WhatAreWeWaitingFor

Personerna bakom VAX är de etablerade låtskrivarna och producenterna Teddy Sky, Viktor ”Victory” Svensson and Alex P (Alex Papaconstantinou). VAX signum är urban kommersiell pop med en catchy refräng. De debuterade 2017 med låten ”6 in the Morning” som blev en omedelbar succé och skivbolag från hela Europa försökte signa gruppen.

FÖLJ VAX: Facebook | Instagram | Youtube

Nellie Sörman