Fotograf: Sandra Humer

Steph K släpper singeln "Partner" feat. Aleksej och avslöjar releasedatum för kommande EP:n

RnB-talangen Steph K släpper idag nya singeln "Partner" tillsammans med gästande Stockholmsrapparen Aleksej. Hon avslöjar nu att låten är ett smakprov på kommande EP:n "Ofiltrerad", som kommer ut redan den 25 november.

Lyssna på "Partner" här.

Låten är skriven av Steph K och Aleksej, producerad av PERALTA och släpps idag via Sony Music.

Steph Ks ord om singeln:

"Partner handlar om att hålla sig till varandra genom vått och torrt, genom good and bad. Idag känns det som alla är så rastlösa, även när det kommer till förhållanden. Man orkar inte kämpa när det blir svårt och ger upp på varandra. Den här låten handlar om att ha ett hälsosamt förhållande där man lyfter varandra trots kämpiga perioder när man bara vill ge upp samt att växa tillsammans, bli framgångsrika genom att bygga ett imperium med varandra."

FÖLJ STEPH K: TikTok I Instagram I Spotify I Youtube

Malin Wiklund