Ages - Uncrown - ute nu!

Ages - Uncrown - ute nu!

AGES "Uncrown” bjuder på svårartat beroendeframkallande musik i den melodiska black metal-skolan.

Bandet bildades redan 2011 och släppte sitt kritikerrosade debutalbum “The Malefic Miasma” 2015. Efter fem år är det äntligen dags för uppföljaren, med fantastiska melodier, en unik atmosfär där varje medlem i bandet får leva fullt ut kommer ”Uncrown” att vara värd all väntan.

Så här säger bandet själva om skivan: "Efter fem långa år känns det fullständigt glimrande att äntligen få släppa 'Uncrown'. Vi upplever att 'Uncrown' är en naturlig progression från vår debut, där vi nu utvecklat och förädlat det tonspråk och den ljudbild som vi cementerade på 'The Malefic Miasma'."

Lyssna på AGES - Uncrown - här!

Ages - Uncrown - ute nu på Black Lodge Records!

För ytterligare information kontakta: carl.vonschewen@soundpollution.se