Hellman - Desktop Activist - ny singel ute nu

Hellman - Desktop Activist - ny singel ute nu

Black Lodge är stolta över att presentera Desktop Activist, den första singeln från det kommande albumet från Hellman. Med denna låt sätter Hellman fokus på onlinekulturen där fakta ofta hamnar i skymundan och människor istället strävar efter att vara högljudda och stötande istället för att föra en konstruktiv diskussion.

Desktop Activist är en viktig och tankeväckande låt som speglar vår samtids utmaningar och påverkan av den digitala världen. Hellman tar itu med onlinekulturen och dess negativa aspekter på ett unikt och mångbottnat sätt, vilket gör låten både engagerande och relevant.

Som Hellman själva säger,
"Berätta för mig vad du skryter om och jag ska berätta vad du saknar...
Desktop Activist är en knockout till alla som predikar bakom ett tangentbord, med total inkonsekvens.
Det är inget nytt, men Hellman skriker det i ditt ansikte precis som deras musik, rå och direkt!"

Hellman - Desktop Activist - ute nu på Black Logde Records / Sound Pollution

LYSSNA HÄR!

Gör dig redo att följa med Hellman på deras episka resa när de ger sig ut för att ta scenerna i besittning. Med sin explosiva energi och orubbliga hängivenhet för sitt hantverk är Hellman redo att bli en avgörande kraft i den riktigt tunga musikvärlden.

Nytt album Born, Suffering, Death släpps den 26 januari 2024.

Kategorier