Special-Elektronik Roadshow 2012

Special-Elektronik Roadshow 2012

I år kommer Special-Elektronik åka ut på en roadshow till fem olika städer; Umeå, Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Roadshowen riktar sig till dig som jobbar som återförsäljare eller konsult inom mötesteknik, belysning, smarta hem och kabel-TV/fiberoptik. Återförsäljare och konsulter är även välkomna att ta med sina kunder för att bli inspirerade. Boka din plats redan idag för att få klämma och känna på de hetaste produktnyheterna och bli inspirerad inför framtida projekt.

Våren är på ingång och Special-Elektronik är i full färd med att packa ihop sina produktfavoriter för att göra en fullspäckad, grym utställning för återförsäljare, konsulter och dess kunder i fem olika städer. På roadshowen kommer man kunna klämma och känna på bl.a. de allra senaste, hetaste produktnyheterna inom både AV-teknik och kabel-TV/fiberoptik från några av marknadens bästa leverantörer. På alla orter kommer flera av företagets tekniktokiga och trevliga säljare finnas på plats för att svara på just dina frågor och funderingar. Detta är årets tillfälle att se det senaste först och för att bli inspirerad inför framtida projekt.

Special-Elektroniks roadshow kommer besöka dessa orter på följande datum:

Umeå: 24 april
Stockholm: 26 april
Göteborg: 8 maj
Malmö: 9 maj
Köpenhamn: 10maj

Anmälan är nu öppen så boka din plats redan idag. Anmälan sker på http://www.specialelektronik.se/anmalan_roadShow.php

För högupplöst bild och andra pressreleaser besök vårt pressrum:

Kontaktinformation:
Emma Åman, marknadsförare
+46 54 555175, emma.aman@specialelektronik.se
Åke Larsson, VD
+46 54 555152, ake.larsson@specialelektronik.se

Special-Elektronik AB grundades 1970 och är idag en ledande B2B teknikleverantör inom mötesteknik, smarta hem, och kabel-TV/fiberoptik. Vi erbjuder teknik från de främsta leverantörerna i världen och vår ambition är att alltid hålla en hög teknisk kompetensnivå. Huvudkontoret är beläget i Karlstad med lokala säljkontor i Stockholm, Västerås, Malmö, Halmstad och Göteborg. Special-Elektronik är verksam på den Skandinaviska marknaden och har idag ca 30 anställda.

Välkommen till Special-Elektronik AB!

Special-Elektronik AB grundades 1970 och är en kunskapsdriven systemleverantör inom AV-teknik, belysning, smarta hem, hotell-TV, digital signage och kabel-TV/fiberoptik. Vi erbjuder teknik från de främsta leverantörerna i världen och vår ambition är att alltid hålla en hög teknisk kompetensnivå. Huvudkontoret är beläget i Karlstad med lokala säljkontor i Stockholm, Göteborg, Halmstad och Malmö. Vi är främst verksamma på den skandinaviska marknaden och har idag nästan 50 anställda.

Special-Elektronik AB
Granlidsvägen 85