Fredrik Rasmusson kommer arbeta på stockholmskontoret och blir en bra förstärkning till företagets kunder och kollegor. Han har en bred kunskap inom AV-produkter, försäljning och är väldigt produktinriktad.

Special-Elektronik stärker sin närvaro i Stockholm med ny säljare inom PRO AV

Special-Elektronik fortsätter växa och utökar sin säljkår med Fredrik Rasmusson som kommer arbeta som AV-säljare med fokus på PRO AV på kontoret i Stockholm. Fredrik kommer senast från HiFi Klubben i Uppsala där han arbetade som butikschef.

Fredrik Rasmusson har lång erfarenhet av AV-teknik och har arbetat över 20 år på HiFi Klubben där han verkat som både säljare och butikschef. Han är produktinriktad och har ett stort intresse för ljud i alla dess former. Med sin breda kunskap inom AV-produkter, försäljning och ett stort eget driv kommer han bli en bra förstärkning till våra kunder och kollegor på Special-Elektronik. Fredrik kommer vara stationerad på kontoret i Stockholm.

- Jag kommer vara ett ansikte utåt åt Special-Elektronik och skaffa mig en kundportfölj som ska driftas och vårdas och jag vill verkligen att våra kunder i och runt Stockholm ska känna att de har någon att ringa till och känna förtroende för. Mitt mål är alltid att arbeta tillsammans med mina kunder, att var lyhörd för vad de vill ha och ge dem bästa möjliga lösning baserat på deras behov och min expertis.

Hur känner du efter några veckor på Special-Elektronik?
- Det känns jättebra att var en del i gänget på Special-Elektronik, jag har fått ett otroligt fint stöd och bemötande och det ska bli kul att börja arbeta på riktigt tillsammans med kunderna och mina nya kollegor. Det finns fantastiska verktyg, erfarenhet och enorm kunskap i det här företaget och det är med både ödmjukhet och stolthet som jag kommer representera Special-Elektronik.

Vi hälsar Fredrik varmt välkommen till oss!
För frågor gällande AV-produkter inom PRO AV kontakta Fredrik Rasmusson på:
E-mail: fredrik.rasmusson@specialelektronik.se
Telefon: +46 54 444 2069