Rais Visio Gas - Skruva ner på tempot och upp på trivseln

Rais Visio Gas - Skruva ner på tempot och upp på trivseln

RAIS Visio Gas är en exklusiv serie av gaskaminer med ett stort urval av spännande modeller och designlösningar som är godkända för både gasol och stadsgas.

Njut av lågorna och värmen från olika vinklar med en hörnmodell eller välj en tunnelmodell med en vy över elden från två rum.

Eller varför inte en modell med glas på tre sidor?

Oavsett vad du drömmer om, matchar en RAIS Visio dina önskemål och ger dig upplevelsen av flammande eld och genuin hemtrevnad - på det enkla sättet.

Skruva ner på tempot och upp på trivseln.

VALET ÄR DITT!
Med en värld av spännande designer och modeller, är det inte alltid enkelt att välja exakt den RAIS Visio som du gillar bäst.

Varje insats och modell har något särskilt att erbjuda. Det kan vara svårt att motstå vissa saker. Välj mellan olika storlekar, former, effektförmågor och tillbehör. Sätt ihop designlösningen som matchar dina drömmar, ditt hem och din inredning.

BRASOR & GENUIN HEMTREVNAD - MED ETT KNAPPTRYCK
Med en RAIS Visio gasinsats kan du njuta av flammande eld, värme och genuin hemtrevnad på ett enkelt sätt med en knapptryckning.

Robust design och effektiv teknik ser till att insatserna skapar imponerande och autentiska flambilder. Med det integrerade och justerbara LED-ljuset blir illusionen komplett med vacker, pyrande glöd.

För att fullända upplevelsen av genuin hemtrevnad framför brasan, har RAIS Visio gas-insatser formgetts med glasstenar som speglar och framhäver lågorna samt naturtroget keramiskt kol och vedträn som ser ut precis som äkta trä.

Kategorier

Hos våra duktiga återförsäljare får du hjälp och rådgivning i dina val om vilken produkt som passar dig bäst. Välkommen att ta del av vårt breda sortiment!

Anders Nilsson

Presskontakt Säljansvarig kaminer 042-44 99 563

Vi kan brasvärme och grillning!

Vi är ett genuint familjeföretag som drivits av familjen Håkansson i över 30 år och vi är idag en av Sveriges ledande leverantörer av brasvärme. Vi har ett brett sortiment med både egna produkter från välkända varumärket Attityd och de erkända varumärkena Dovre, Westbo, Apartment, Rais, Kal-fire och Dimplex Opti-Myst som vi har agenturen för i Sverige. Vi har även agenturen för exklusiva Napoleon Grills från Kanada.

Att välja braskamin är en förtroendesak. Hos våra duktiga återförsäljare kan du få hjälp med hela processen från val av eldstad till det rena installationsarbetet. Välkommen att ta del av vårt breda sortiment!

Scandinavisk Spismiljö AB
Ekslingan 1, Väla Norra