Silly Cocktails lanserar nya smaker: Bubble Gum och Peaches

Silly Cocktails lanserar nya smaker: Bubble Gum och Peaches

Silly Cocktails Bubble Gum och Silly Cocktails Peaches tar dig tillbaka till barndomen med sina söta smaker av bubbelgum och persikogodis.

Produkthöjdpunkter:

- Kolsyrad blanddryck med smak av bubbelgum eller persikogodis

- Generösa och söta smaker som påminner om godis

- Perfekt för fester eller som en rolig och annorlunda drink

Vi är superglada att kunna lansera dessa härliga blanddrycker i sommar och hoppas att de kan bli en naturlig del av många härliga sommarfester. Sött är ju väldigt gott”, säger Gabrielle Hjort på Spivi.

Genom att lansera Silly Cocktails Bubble Gum och Peaches visar Spivi Sweden AB att de fortsätter att tänka utanför boxen och erbjuda kunderna roliga och annorlunda produkter. Dessa nya smaker differentierar företaget från konkurrenterna och stödjer deras strategi att erbjuda en varierad och unik produktportfölj.

Servering
Servera den väl kyld som sällskapsdryck, gärna i ett glas med is – eller som inslag i en somrig cocktail.

Fakta om dryckerna
Namn: Silly Cocktials Bubble Gum och Silly Cocktails Peaches | Alkoholhalt: 4 % | Storlek/förpackning: Burk 330 ml | Pris: 21,90 kr + pant | Lansering Bubble Gum : 2023-07-04 Lansering Peaches 2023-07-27 | Sortiment: Tillfälliga sortimentet

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.