Flaming Rock Shots Hot Cinnamon

Nyhet - Flaming Rock Shots Hot Cinnamon

Det var 2019 som Rock Shots äntrade Systembolagets hyllor, men sin härliga smak tog det lilla 6-packet hela Sverige med storm och nu lanseras en ny smak.

Flaming Rock Shots Hot Cinnamon är namnet på den nya shotslikören som lanseras på Systembolaget den 13 september. Precis som originalet kommer även Flaming Rock Shots Hot Cinnamon i ett 6-pack där flaskorna innehåller 2 cl av den hettande likören med smak av kanel och chili. Shotslikören blir en del av beställningssortimentet och har en alkoholhalt på 30 procent.

Doft: Kanel

Smak: Kanel och chili

Alkoholhalt: 30%

Pris: 99:-

Flaming Rock Shots Hot Cinnamon | Pris: 99 SEK| Alkoholhalt: 30%| Volym: 6x2 cl | Artikelnummer: 53528

Lanseras i Systembolagets beställningssortiment den 13e September.