Små Shots Love Pack

NYHET - Små Shots Love Pack

Med alla hjärtans dag runt hörnet lanserar äntligen Små Sure sin nya produkt - Små Shots Love Pack. Denna nyhet innehåller två smaker, Sour Apple och den varmt efterfrågade Sour Raspberry. Från och med den 18:e januari kan man beställa Små Shots Love Pack på Systembolaget för 129 kronor.

Små Shots Love Pack är ett duo-pack med två flaskor på 10cl vardera med smakerna Sour Apple och den senaste smaken som nu har Sverigepremiär – Sour Raspberry. Med två smaker i en förpackning, är det lätt att dela med sig till andra. Med dess design är den även en perfekt present till den man gillar allra bäst.

Sour Apple har en fruktig, syrlig smak av granny smith äpplen och är den absolut syrligaste smaken av alla produkter i utbudet, vilket gör den väldigt passande i drinkar såväl som shots. Är man partyts mittpunkt och hemmabartender hittar man här en kandidat till en P2 eller en ”SmåTvå” som man också kan säga.

Sour Raspberry är den smak som efterfrågats mest av den svenska konsumenten sedan lanseringen i Danmark förra året. Sour Raspberry har en söt och sur smak av hallongodis och även denna fungerar utmärkt att drickas som den är som shot, eller som ingrediens i drinkar. Vill man glänsa på festen går det bra att blanda en nostalgisk P3 på Sour Raspberry, vaniljvodka och fruktsoda i ett drinkglas med mycket is, busenkelt och läskande.

Små Sure passar för alla festliga tillfällen och är alltid roligast att dricka tillsammans med det sällskap man gillar bäst. Med Små Shots Love Pack är det alla hjärtans dag året om och med denna produkt blir det lätt att vara givmild och dela med sig.

Drinkrecept:

TreTvåa

2cl Små Sure Sour Apple
2cl Små Sure Sour Raspberry
2cl Vaniljvodka
Fruktsoda
Lime
Is

Fyll ett highballglas med is, tillsätt 2cl Små Sure Sour Apple, 2cl Små Sure Sour Raspberry, 2 cl Vaniljvodka, toppa upp med fruktsodan och garnera med en limeskiva.

Små Shots Love Pack | Art.nr: 55290 | Alkoholhalt: 16.4% | Pris: 129kr | Storlek: 20cl | Lansering: 23-01-18