Spot and Tell inleder samarbeten som gynnar innovatörer

Spot and Tell inleder samarbete med Innovation Stockholm och Svenska Uppfinnareföreningen. Samarbetet innebär att innovatörer får möjlighet att nyttja Spot and Tells nätverk och tjänster gratis.

Innovatörer har vid upprepade tillfällen vänt sig till Spot and Tell för att få hjälp med marknadsföring via sociala medier. Spot and Tell hjälper företag att nå ut i dessa kanaler genom att bjuda in inflytelserika personer i sociala medier till olika aktiviteter. Medlemmarna hos Spot and Tell får gå på intressanta upplevelser gratis och berättar gärna om dessa på webben. Nu har innovatörerna möjlighet att ta del av Spot and Tells nätverk och tjänster gratis.

Samarbetet fungerar så att innovatören själv söker företag som kan tänka sig att sponsra eventet. Företaget som står för kostnaden kommer lyftas fram tillsammans med innovatörens produkt eller tjänst, samtidigt som företaget får möjlighet att hjälpa en driftig entreprenör. Företagen får genom detta upplägg dessutom ett rabatterat pris för att nyttja Spot and Tells tjänster.

Samarbetet kickas igång med att Spot and Tell håller en utbildning i sociala medier för Uppfinnareföreningens kvinnliga medlemmar i Stockholm, på torsdag den 3 juni.

- Intresset för utbildningen har slagit rekord i antal anmälda på så kort tid till våra medlemsträffar. Det är helt rätt i tiden att låta våra medlemmar få insyn i hur de kan dra nytta av sociala medier, säger Wanja Bellander, VD på Svenska Uppfinnareföreningen.

För fler frågor kontakta Agnieszka Baltyn, VD på Spot and Tell AB. Tel. +46 736-00 20 35, agnieszka@spotandtell.se

• wanja bellander
  • svenska uppfinnareföreningen
  • innovation stockholm
  • spot and tell
  • agnieszka baltyn
  • sociala medier

Spot and Tell bygger på att medlemmar som är aktiva i sociala medier får uppleva saker gratis och delar med sig av det på webben. Spot and Tell erbjuder upplevelser inom olika branscher.

Agnieszka Baltyn

Presskontakt Ansvarig Spot and Tell +46 (0)736 00 20 35