HÖSTENS GUTZKATALOG ÄR PÅ PLATS!

HÖSTENS GUTZKATALOG ÄR PÅ PLATS!

Nu är Gutz höstkatalog på plats! Den har fyra nya härliga nyheter som vi hoppas ni kommer att gilla.

I år är vi väldigt stolta över att presentera vår mjuka smidiga fleecetröja till herr. Den har en schysst gråblå färg och behändig dragkedja. Vi tänker att det funkar fint både som träningströja lager 2 när man springer, åker längdskidor eller slalom. Den är också väldigt skön att ha vid promenad, i trädgården eller till och från träningen.

För tjejerna har vi två sportiga nyheter. Vår sport bh har fått ett lyft både färgmässigt men sköna partier i olika stickningar men även att den är något fastare. Den är väldigt skön men även väldigt snygg. Vår andra nyhet på dam sportsidan är vår tunna långärmade träningströja i härlig ljusblå melange. Skön ringning som inte går allt för högt upp i halsen och snygg rundning i nederkant. Snyggt print på ryggen och liten Gutzlogga i nederkant framtill.

Höstens fjärde nyhet är den mycket praktiska cykelbyxan. Det är ett två pack med en vit och en svart trosa i skön seamless stretch. Den både håller in lite med sin breda sköna midjeresår men framför allt håller den dig varm under klänning och kjol och minskar skav mellan låren. Den kommer i dubbelstorlekar S/M, L/XL och XXL/XXXL.

Vi hoppas det finns något som passar alla i familjen.
Bläddra och njut!