NOBLE HOUSE VÅRNYHETER ÄR HÄR!

NOBLE HOUSE VÅRNYHETER ÄR HÄR!

NOBLE HOUSE VÅR 2021

Det sprudlar av vårkänslor när vi åter får in ljuset och grönskan i våra hem och när vi börjar ett nytt år.

Hemmet ska uppdateras och förnyas, saker ska bytas ut och moderniseras, en ny känsla ska in. Vårens färger är neutrala med inslag av fylliga kulörer med bedårande namn som Rose Blush, Smoke Green och Cloud Blue och vi har inspirerats av det stilfulla, strama skandinaviska hemmets nyanser av grått och sand med inredning i naturmaterial och vävda textilier.

Vi har hittat mönster i naturen som hör våren till, som blommor och växtlighet, men också grova ytor som sten och Terrazzo. Vår designer tittar ofta i böcker och med historiska textilier. Denna gång har hon inspirerats av mönster som Toile De Jouy, detaljerade enfärgstryck från mitten av 1700-talet med motiv från lantliga miljöer eller exotiska platser med djur och människor. Fint och klassiskt på sänglinne.

Ha en skön vår!