TJÄNA PENGAR TILL FÖRENINGEN!

VI GER ER EN BÄTTRE EKONOMI!

GUTZ produkter har drivit försäljning åt föreningar över hela Sverige och hjälpt till att finansiera en rad olika aktiviteter för att tjäna pengar till förening och lag. När en förening har god ekonomi blir allt möjligt.

När man börjar tjäna pengar till föreningen eller lagen så kommer det finnas mer pengar till att byta ut bland annat slitna sportutrustningar mot nya. Det kan handla om allt från fotbollsmål till hockeyklubbor och matchställ. Börja redan idag med att sälja och tjäna pengar till förening och lag med GUTZ kvalitativa kläder. Det är enkelt och lönsamt att tjäna pengar till förening och klass eller lag.

Med oss tjänar ni mest till er förening

STÄRK FÖRENINGSKÄNSLAN

Att tjäna pengar till föreningen stärker alla medlemmar. Det möjliggör att både talang och engagemang får växa sig starkt och stort. Dessutom ska det vara enkelt att tjäna pengar till förening, lag eller klasser. Det bästa sättet att samla ihop pengar på är att sälja produkter som folk verkligen vill köpa. Med GUTZ snygga sport- och underkläder finns det något för alla, oavsett om man är aktiv idrottare eller inte.

Starta igång en föreningsförsäljning med GUTZ och tjäna pengar till föreningen och få pengar till allt det som inte föreningsavgiften räcker till. Det kan vara allt från nya matchtröjor till roliga träningsläger och kvalitativ sportutrustning. Både laganda och kamratskap växer när alla jobbar mot ett gemensamt mål.

STARTA FÖRSÄLJNING I FÖRENINGEN

Det bästa med GUTZ är enkelheten. Vi erbjuder snygga sportkläder för både vuxna och barn samt även underkläder och andra produkter. Nästan alla produkter levereras i fina presentaskar och är utmärkta att ge bort i gåva till både syster, vän, mamma eller bror. Det är enkelt och roligt att sälja och tjäna pengar till föreningen med produkter som är snygga och funktionella

SÄLJ SÄKERT MED EGEN WEBBSHOP -  FRÅN YSTAD TILL KIRUNA

Nu kan ni sälja säkert på avstånd genom att dela länken till er egen webbshop till vänner & bekanta via mail, sms och sociala medier. Det spelar ingen roll om de bor långt borta eller väldigt nära. De handlar sina varor precis som i vilken webbshop som helst och får sina varor skickade till sitt närmsta postombud. Det blir kontantfritt och säkert då slutkunden betalar sina varor direkt till oss.

Det är fri frakt över 5 paket och paketen registreras på resp. säljare som din slutkund själv väljer kassan. Vi har dessutom ett större sortiment online.

Vi hoppas detta kan hjälpa er att öka er försäljning!

TJÄNA MER MED GUTZ

Det är inte krångligt att tjäna pengar till föreningen genom att sälja våra produkter. Vi har inte bara riktigt bra produkter, en smart app som förenklar betalning och erbjuder smidig direktleverans – vi har även en högre förtjänst än de flesta andra.

Hela 60 kronor av 200 kronor per sålt paket går direkt tillbaka till era lag. Det motsvarar 30 % av den totala omsättningen och kan räknas till en av Sveriges högsta förtjänster. Dessutom erbjuder GUTZ föreningen extra pengar om ett samarbetsavtal undertecknas. Byt till oss redan idag och tjäna mer pengar än ni någonsin gjort tidigare!

DETTA ERBJUDER VI ER:

• Högre förtjänst – hela 60 kronor per sålt paket går tillbaka till era lag

• Ytterligare förtjänst utgår vid undertecknat samarbetsavtal (ej flerårsavtal eller förbjuder er att sälja andra produkter)

• Ett gratis startpaket till samtliga lag (värde 400kr)

• Trendiga produkter av hög kvalitet som säljs i fina presentaskar

• Sälj till hela Sverige med egen lagens egna webbshoppar.

Föreningslivet är grunden till mycket i Sverige, inte minst är det här som gemenskap, laganda och hopp frodas. Det är i idrottsföreningar våra framtida talanger tar sina första steg och får växa sig starka. Starta en försäljning med GUTZ och satsa på din förening redan idag!

Vill ni ha min hjälp att motivera och dra igång en försäljning eller diskutera samarbetsavtal så finns det kanske möjlighet för mig att komma ut under ett lagledarmöte eller liknande och visa upp våra produkter. Har ni en cup eller föreningsdag finns det möjlighet att GUTZ kan vara på plats för att visa upp våra produkter och dela ut varuprover.

Slå mig gärna en signal!

Fredrik Casta