Detta är ett event för dig som är ledare, vill bli ledare och för dig som vill bli bättre på att leda dig själv.

Girlpower på Camp Järvsö. Hållbart Ledarskap för Kvinnor - 25-27 Mars

"Hållbart ledarskap för kvinnor" , som äger rum den 25-27 mars, är mer än bara ett evenemang. Detta är för dig som är ledare, vill bli ledare och för dig som vill bli bättre på att leda dig själv. Under ledning av några av Sveriges mest framstående kvinnor inom svenskt näringsliv och idrott.

Vackra Camp Järvsö Hotell & Konferens ligger fint beläget i hjärtat av Hälsingland. Det är inte bara en plats för detta evenemang utan också en plats som dessa kvinnor är djupt engagerade i som delägare och styrelsemedlemmar.

De som medverkar är:
Helena Hedblom, Koncernchef för Epiroc och utsedd till “Årets ledare 2023” av tidningen Affärsvärlden. Hon är en passionerad förespråkare för hållbart ledarskap. Helena är också styrelseordförande i Camp Järvsö.

Carolina Klüft, OS-guldmedaljör och Europas främsta friidrottare 2003 och 2006, nu verksamhetschef för Generation Pep. Hon kommer att dela med sig av sina erfarenheter om prestation och motivation.

Cecilia Gustafsson, holistisk inspiratör och entreprenör. Hon bidrar med sin expertis i att vara mer närvarande och att få människor att glöda inuti och lysa utåt.

Johanna Frelin, Koncernchef för Riksbyggen och engagerad i ledarskapsutbildningar inom Women for Leaders. Hon har också varit VD för Tengbom Arkitekter och utbildningsföretaget Hyper Island.

Ur programmet:

Föreläsningar och workshops om ledarskap.

Aktiviteter som yoga, skogsmeditation och cirkelträning.

Nätverkande och personlig utveckling i en stöttande atmosfär

Om Camp Järvsö Hotell & Konferens: Till Camp Järvsö tar företag och organisationer sina anställda för att varva konferenser, kickoffer och produktiva workshops med extraordinära naturupplevelser, näringsrik mat, rolig träning, gruppstärkande utmaningar och rekreativ stillhet. Det händer något med kreativiteten och den sociala gemenskapen i den här unika miljön.

Jag känner stor stolthet att Camp Järvsö kan erbjuda ett evenemang där kvinnligt ledarskap kan blomstra under ledning av dessa enastående kvinnor, säger Patrik Yderberg, VD för Camp Järvsö.