Anmäl dig till SSG Elansvarsträff i november

I höst är det återigen dags för SSGs årliga arrangemang Elansvarsträffen. I år äger den rum den 30 november till 1 december på Park Nova Conference i Knivsta.

SSG Elansvarsträff är ett uppskattat forum för industrin för trivsamt erfarenhetsutbyte och information om nyheter inom elsäkerhetsområdet. Årets tema är "Sannolikhet" och ska återknyta till tidigare års konferensprogram inom områden, såsom beteendebaserad säkerhet, säkert elarbete och elolycksfall.

Elsäkerhetsverket deltar för att bland annat presentera det senaste från Elsäkerhetsverket till exempel föreskriftsnyheter och elolycksfall. Intresset är stort och antalet platser är begränsade, så passa på och anmäl dig nu. Välkomna!

Anmäl dig direkt på SSG:s webbsida www.ssg.se eller genom att kontakta Johnny Jansson, tfn 060-14 15 06, e-post johnny.jansson@ssg.se