Sista chansen att anmäla dig till SSG Säkerhetskonferens

SSG Säkerhetskonferens som anordnas den 20-21 mars på Hotell Södra Berget i Sundsvall närmar sig. Konferensen är ett årligt inslag på den svenska arenan för arbetsmiljö och säkerhet. Intresset för konferensen är stort och c:a 180 besökare väntas. Några fåtal platser finns dock kvar för anmälningar.

Anmälningstiden för SSG Säkerhetskonferens har gått ut och ett stort antal deltagare väntas besöka Sundsvall under de två dagarna som konferensen äger rum. Ett fåtal platser finns dock kvar, och du som ännu inte anmält dig kan fortfarande göra det fram till och med fredag den 8 mars.

Konferensen anordnas för första gången i Sundsvall och ett av föredragen har anknytning till ett stort projekt i staden. Under SSG Säkerhetskonferens kommer John Löfgren, som arbetar som HS Manager på konsortiet Joint Venture Sundsvallsbron, att hålla ett föredrag. Konsortiet Joint Venture Sundsvallsbron består av danska och tyska bolag som bygger bron "Dubbelkrum" som ska gå över Sundsvallsfjärden. Bron, som kommer bli Sveriges näst längsta vägbro och över två kilometer lång, kommer att stå klar hösten 2015. Under 2012 blev bygget belönat med Trafikverkets pris för arbetsmiljö. John Löfgren kommer berätta om deras arbetsmiljöarbete och hur det har fungerat under titeln "Arbetsmiljöarbete när det fungerar som
bäst".

För anmälan, besök nedanstående länk: