Stadium Outlet 54

Stadium Outlet 54

I dag var det återigen dags för Stadium Outlet att öppna nytt. Lågpriskonceptets 54:e butik slog under förmiddagen upp portarna i Kungsbacka och räknar med fortsatt strid ström av kunder.

Den 25 april öppnade Stadium Outlet två butiker på samma dag, en i Stora Bernstorp, Malmö, och en i finska Laajalahti. Lågpriskonceptet för sport och sportmode som startade för tio år sedan tas fortsatt emot väl av kunderna och fortsätter att utmana branschen. Öppningsfrekvensen fortsätter också som tidigare med cirka sex till sju nya butiker per år.

Den nya butiken i Kungsbacka öppnade 27 juni, är cirka 1 500 kvadratmeter och sysselsätter cirka tio personer.

– Det fortsätter att gå bra för konceptet och vi tar oss nu an Kungsbacka där vi fått ett fantastiskt läge, för vår 54:e butik. Öppningen flyter på bra och vi räknar med en fortsatt strid ström av kunder under dagen och helgen.