Bianca Ingrosso och Erik Forsgren för Puma exklusivt hos Stadium

Bianca Ingrosso och Erik Forsgren för Puma exklusivt hos Stadium

Torsdag den 7 mars lanserar Puma sin nya kollektion med Bianca Ingrosso och Erik Forsgren exklusivt hos Stadium.

Puma har inlett samarbete med profilerna Bianca Ingrosso och Erik Forsgren genom Tourn Agency. Duon frontar nu den första kollektionen med mjuka färger, tydliga loggor och snygga siluetter tillsammans.

Bianca är uppväxt med Puma då hennes mamma varit ambassadör för varumärket och kopplingen till Stadium känns naturlig då det är dit Bianca går för att köpa sina träningskläder.

– Samarbetet gör mig motiverad att träna mer. Jag älskar sköna och höga träningstights, mina absoluta favoriter är de röda plaggen i kollektionen som i sin helhet kan beskrivas som sportig, kvinnlig och söt, säger Bianca Ingrosso.

Biancas inställning till träning är ”Att man ska göra det man vill och när det känns i magen att du är taggad på träning. Lyssna på kroppen.”

– Det är en ära att få vara ambassadör och representera ett varumärke som jag burit sedan jag var en liten grabb. Jag gillar kollektionen som är sportig och färgglad, säger Erik Forsgren.

För mer information: @stadium_jointhemovement, @biancaingrosso och @erik.forsgren samt https://www.stadium.se/puma-bianca

Puma har tidigare samarbetat med Kenza Zouiten Subosic som både varit ett ansikte utåt men också släppt egna kollektioner för varumärket. Produkterna från samarbetet med Bianca Ingrosso och Erik Forsgren kommer att säljas exklusivt på Stadium från och med den 7 mars 2019 och finns tillgängliga i Sverige, Finland och Tyskland.

Stadium är Sveriges största sportkedja och med koncepten Stadium, Stadium Outlet och Sneakers Point har företaget cirka 170 butiker totalt i Sverige, Finland och Tyskland. I koncernen ingår dessutom Stadium Sports Camp (svb) som är Sveriges största sportläger. Koncernen har cirka 3 800 anställda. Stadium vill inspirera till ett aktivt liv för alla www.stadium.se.