Sportigt beachwear på Stadium

Sportigt beachwear på Stadium

Nu kommer sommarens fräscha och sportiga badmode till Stadiumbutikerna! I kollektionerna från Warp och Race Marine finns badplaggen för alla, stora och små, som vill leva ett aktivt liv i sommar. Härliga färger och mängder av bikinidelar som du kan matcha och mixa hur du vill gör det lätt att hitta din egen favorit.

Du hittar även beachbags, beachklänningar, shorts och flip flops i sortimentet.

För henne finns olika bikinitoppar såsom bandeau, halterneck, bygelbehå eller med vadderad kupa i olika mönster och färger. Byxorna finns i flera varianter, bl a i brief-, boxer- och trekantsmodell. Mixa och matcha hur du vill!

För honom hittar du allt från traditionella badshorts i olika mönster och färger till klassiska surfshortsmodeller med blommigt mönster i lite längre snitt. Helt rätt för sommar och beach 2009.

För Junior finns härliga badkläder för både kille och tjej upp till 164 cl. Nytt för våren är badplagg för de minsta i storlekarna 86-116 cl.

Produkterna kommer nu successivt ut i butik.

För utlån samt ytterligare bildmaterial från kollektionerna vänligen kontakta:

SPALT PR

Gävlegatan 12 A