Få din förvaring på rätt spår!

STANLEY presenterar Track Wall-systemet - ett mångsidigt, flexibelt och prisvärt förvaringssystem för hem, garage och verkstad. Totalt anpassningsbar och smart förvaring med obegränsade alternativ. Organiserar och förvarar allt från verktyg, stegar och cyklar till trädgårdsredskap. Snabbt och enkelt att montera på gipsväggar, murverk eller reglar.

Med det nya och smarta Track Wall-systemet från STANLEY är möjligheterna oändliga. Flytta från golv till vägg och få ut det mesta av utrymmet. Det väggbaserade systemet förvarar överskådligt allt från cyklar och stegar till trädgårdsredskap, reservdelar, elverktyg och handverktyg. Track Wall-systemet är enkelt att montera och lätt att anpassa efter olika behov.

Med hjälp av skenor, kombinerade med ett brett sortiment av kraftfulla krokar och fästen, kan värdefullt golvutrymme alltid hållas tomt. Skenorna kan enkelt fästas på gipsväggar, murverk eller reglar med endast borrmaskin, nivelleringsverktyg och standardskruvar. Montera så många skenor som behövs. Skenorna är enkla att kapa till storlek för att passa ledigt utrymme. Skenorna kan låsas vertikalt eller sammanfogas horisontellt för att bilda en hel vägg med förvaringsutrymme.

STANLEY Track Wall-systemet erbjuder ett omfattande sortiment av tillhörande krokar, fästen, hyllor, konsoler och korgar vilket gör det möjligt för att skapa obegränsade förvaringskombinationer. Som en del av STANLEY Track Wall-systemet finns även stabila cykelhållare i stål för att kunna hänga upp cyklar antingen horisontellt eller vertikalt. Cykelhållarna klarar upp till 16 kg och håller alla slags cyklar på plats.

Dessutom är Track Wall-systemet helt kompatibel med nya STANLEY Ready-To-Assemble, en serie med lättmonterade väggskåp för garage och verkstäder, vilket ger ytterligare möjligheter!

Henrik Fabricius, Trade Marketing Manager, STANLEY Nordic, säger: "STANLEY Track Wall-systemet är en smart, prisvärd och flexibel förvaringslösning. Oavsett om du vill städa undan verktyg eller trädgårdsredskap, skydda skrymmande föremål som cyklar, gräsklippare och stegar eller bara frigöra golvyta, kommer Track Wall-systemet att få din förvaring på rätt spår".

• garage
  • förvaring
  • trackwallsystem
  • trackwall

Verktyg och verktygsförvaring
Vi är #1 i världen av verktygs- och verktygsförvaringsföretag. Vi arbetar varje dag för att skapa de verktyg som hjälper dig att bygga och underhålla världen. Proffs, handlare och gör-det-självare är beroende av oss varje dag för att vi har de tuffaste, starkaste och mest innovativa handverktygen, elverktygen, tillbehören och förvaringslösningarna på marknaden. Vi vet att ni räknar med att vi enbart levererar det bästa, detta motiverar oss att varje dag vara bäst. Det är därför alla känner till våra ikoniska märken: STANLEY, DEWALT, IRWIN, BLACK+DECKER, LENOX, FACOM. Vi sätter standarden för prestanda och oupphörlig innovation.

Presskontakt Brand & Communications Manager DEWALT +46705686025

Presskontakt Brand & Communications Manager IRWIN, LENOX, FACOM +4520803514