Ny funktion! Överlägsen produktfiltrering.

Hjälp kunden att hitta rätt med en smart navigering som ger besökaren en enkel och snabb överblick. Om den dessutom är flexibel med hjäp av söktaggar är den ännu bättre och om dessa egenskapsfält kan skapas helt fritt utifrån produktsortimentet är den överlägsen.

• Filtrera på flera egenskaper samtidigt
    Att hitta bland 1000-tals produkter kan vara som att leta efter en nål i en höstack. Med en ögonblicklig respons blir det möjligt att filtrera bland mängder av produkter och hitta det man söker på någon sekund.
  • Obegränsat antal söktaggarTaggar underlättar både när man söker efter en specifik produkt eller när man söker inspiration. Genoma att tagga produkter med egenskaper som är intressanta för besökaren ex miljövänligt, material eller användningsområde blir det både enklare och snabbare för kunden att genomföra sitt köp.

Överlägsen produktfiltrering ingår endast i PREMIUM och går inte att köpa som ett separat tillbehör. PREMIUM lanseras i februari 2016.