NYTT TEMA, NYTT SPRÅK OCH NY KASSALAYOUT

Den nya butiksversionen (6.4) som nu finns tillgänglig är fullspäckad med nya funktioner och förbättringar för ökad försäljning. Här är några av dem.

Nytt tema med massor av nya möjligheter

Nu är det nya temat Milton på plats med nya färgscheman, bakgrundsmönster och temainställningar. Milton, precis som det tidigare temat Eliot, ger flera möjligheter till en unik design. Kika gärna på våra referensbutiker för inspiration och vad som ryms inom de olika designpaketen.

Ny kassalayout

Förhindra avbrutna köp med en optimerad kassa och öka din försäljning.Ta bort onödiga fält för en enklare köpprocess med mindre scrollande, färre steg och kortare väntetid. Genom att justera kassans utseende och använda en, två eller tre kolumner, används hela skärmbredden medan det för mobiler automatiskt fungerar som en överskådlig kolumn. Allt med fokus på själva avslutandet av köpet.

Nytt språk i butiken.

Norge är den nordiska marknad som omsätter mest pengar på e-handel per invånare. Dessutom är de norska konsumenterna de på den nordiska marknaden som är absolut mest benägna att handla utomlands. För att bli riktigt framgångsrik krävs ett lokalt språk och nu finns även norska tillgängligt.