Starweb först ut med Babs Paylinks betallösning för e-handel

Nu blir det ännu enklare att vara omnikanal-handlare. Starweb erbjuder tillsammans med Babs Paylink en attraktiv lösning för verksamheter med både fysisk butik och e-handel, så kallad omnikanal, som gör det möjligt att ha samma leverantör för betalningar i alla kanaler.

Babs Paylinks nyligen lanserade tjänst för e-handel gör livet enklare för omnikanal-handlare, då det nu finns en sammankoppling mellan Babs Paylinks betalväxel och Starwebs e-handelslösning. Den största vinningen med att ha samma leverantör för betalningar i alla kanaler är att få allt samlat på ett ställe och bara en kundservice att ringa till oavsett vad din fråga gäller.

”Det är otroligt roligt att som e-handelsleverantör kunna erbjuda Babs Paylinks betallösning för e-handel, då de har mångårig erfarenhet av fysiska butiker med både fristående och kassakopplade kortterminaler.” säger Johan Lindstedt, VD, Starweb.

”Vi är mycket glada över vårt nya partnerskap med Starweb, som vi anser ha en bra lösning till konkurrenskraftiga villkor och en lika hög servicenivå som vi är vana vid att erbjuda våra kunder. Båda bolagen har en lång och framstående historik inom sina respektive branscher och tillsammans har vi ett attraktivt erbjudande till handlare i alla kanaler.” säger Johannes Reichhuber, Business Development Director, Babs Paylink.

Babs Paylink tillhandahåller säkra och effektiva lösningar för att kunna ta betalt med kort. Vi är marknadsledande i Sverige inom tjänster och hårdvara för kortbetalning och erbjuder tre huvudsakliga tjänster; kassakopplade kortterminaler, fristående kortterminaler och betalväxel för e-handel. Läs mer på www.babspaylink.se