44 nya hyresrätter i 2 byggnader på Solgårdsterrassen

Idag startar uthyrningen av 44 nya hyresrätter på Solgårdsterrassen i Stenungsund!

Stenungsundshem har uppfört 44 nya hyresrätter på vackra Solgårdsterrassen i Stenungsund! Idag startar uthyrningen!

Idag startar uthyrningen av våra 44 nya hyresrätter på Solgårdsterrassen i Stenungsund. Området Solgårdsterrassen ligger vackert uppe på höjden mitt emot Stenungsunds torg och utsikten från de 2 nya husen är utsökt.

I husen finner ni modern standard och samtliga lägenheter har antingen uteplats eller balkong. I denna produktion finns allt från 1 rum och kök till 4 rum och kök. 4-rummarna på översta planet och har balkong samt en härlig takterrass som inbjuder till umgänge och magnifik utsikt i flera väderstreck.

Inflyttning planeras till den 1/11 2021.

För att söka lägenheterna eller läsa mer om projektet gå in på vår hemsida www.stenungsundshem.se

Stenungsundshem AB