StepStone börsnoterat på Londonbörsen

StepStone ASA, som är globalt marknadsledande inom både onlinerekrytering och HCM-lösningar, börsnoterades på Londonbörsen tisdagen den 11:e november.StepStone ASA har varit börsnoterad på Oslobörsen sedan år 2000.

Aktierna på Londonbörsen finns under namnet STPS.L. Under FTSE-klassificeringen kommer StepStone att ingå i delsektionen Mjukvara 9537. På Oslobörsen finns StepStone ASA under namnet STP och är listade som Internetmjukvara och tjänster (45101010).

Läs mer om StepStones börsnotering här

För mer information kontakta:

Frank Ericson, VD, StepStone AB

franc.ericson@stepstone.se

www.stepstone.se

David Nouveau, VD, StepStone Solutions AB

david.nouveau@stepstone.se

www.stepstonesolutions.se

Ian Clapp, Director of Investor Relations

Om StepStone
StepStone grundades i Norge 1996 och banade vägen för e-rekrytering. Idag är StepStone en global marknadsledande leverantör av Total Talent Management-lösningar - från karriärsajter till webbaserade lösningar för e-rekrytering och talent management. StepStones utbud av Total Talent Management-lösningar omfattar bl.a. rekrytering, anställning, utbildning, prestationshantering, karriär- och successionsplanering. StepStone har även Europas näst största rekryteringsportal (baserad på ComScore data). Genom att täcka 13 europeiska länder kan rekryterare snabbt och effektivt söka efter kandidater.

• börsnotering
  • human capital management