BERSERKERS och Ert företag kan synas ut mot en halvmiljon Stockholmare

Stockholms Pride parad drar en halvmiljon åskådare. Det är ett utmärkt sätt för företag att synas i en sådan positiv sammanhang. Man blir relaterad med glädje, kärlek och ett samhälle där människor bry sig om varandra.

Berserkers rugbylag på 30 spelare kommer att gå i paraden, de kommer att visa upp sig i sina laguniformer och vara en av paradens största attraktioner. Berserkers kommer att göra rugbyrelaterade shower och kasta rugbybollar med publiken. Medan alla andra spelar klubbmusik och schlager kommer Berserkers spela rock och hårdrock. Rugbylaget kommer att synas OCH höras.

Berserkers söker nu företag som vill synas i samband med dem.

Det finns inga gränser för vad man kan göra för att nå ut till publiken. Man kan välja att synas smått via de flyglappar och bokmärken vi delar ut, man kan också synas på banderoller och skyltar.

Vill man synas stort? Varför inte ordna till med en lastbil med musikanläggning som följer laget. Medan andra kör schlager och glad gaydisco kommer Berserkers att visa upp sig med en unik musiklista som består av hårdare musik såsom Metallica, Kiss, Prodigy, U2, Rammstein, Iron Maiden, Nightwish…

När spelarna går Bärsärkagång på paraden så kommer de inte bara synas, de kommer även att Höras!

För mer information och priser, var god kontakta Tolga Demir på 0707-250425 eller tolga@berserkers.se

Med vänliga tacklingar,

STHLM BERSERKERS RUGBY

• berserkers
  • gay rugby
  • gayrugby
  • gr sthlm
  • lagsport
  • nytt rugby lag
  • årstafältet
  • tackling
  • stockholm pride
  • sthlm berserkers rugby
  • sponsoring
  • rugby union
  • tolga demir
  • parad 2011
  • gayparad

• Stockholm

Sthlm Berserkers Rugby startade som ett renodlat gayrugbylag som motiverade gay & bikillar att våga sig på lagspel i ett av de tuffaste och hårdaste sporterna.

Vi byggde upp en miljö utan fördomar och homofobi och numera är Berserkers Rugby öppen för alla oavsett sexualitet och bakgrund.

Vår motivering är att vara lika öppen och fördomsfri som själva samhället vi vill leva i.

Träningstider: Tisdagar & Torsdagar 19:00-21:00. Söndagar 16:00-18:00

Plats: Årstafältet