Restaurang Hasselbacken på kungliga Djurgården är bokade lokaler för föreningens 125-årsjubileum 2024

14 november 2024 - 125-årsjubileum på Hasselbacken - SAVE THE DATE

Nästa år fyller Stockholms Trävaruhandelsförening 125år och det ska givetvis firas med en rejäl jubileumsfest. Lokalen för festen blir den vackra Hazeliussalen på restaurang Hasselbacken på Djurgården i Stockholm. I samma lokal ägde även festligheterna rum vid föreningens 50- och 100-års jubileum.

-"Det är ett stort nöje för oss i styrelsen att bjuda in medlemmarna till denna jubileumsfest. Det blir ett extra förstärkt höstmöte med våra fina traditioner och vår härliga bransch gemenskap." säger Johan Rosendahl, ordförande i föreningen.

Datum som nu alla medlemmar bör notera i sina kalendrar för jubileumsfesten är torsdagen den 14 november 2024. Innan dess kommer givetvis också föreningens traditionella vårmöte tillika årsmöte äga rum, torsdagen den 18 april 2024 - detta möte som vanligt på vår mycket uppskattade lokal "Bygget" på Norrlandsgatan.

-"Datumet för jubileumsfesten, den 14 november, kan ni med fördel förankra ordentligt hemmavid, då inbjudan även kommer att gälla för våra respektive. Det blir live musik och dans senare på kvällen" avslutar Johan med ett stort leende.