Inbjudan till webinarium om internationella erfarenheter av platssamverkan den 15 april

Nyhet -

Här kommer en påminnelse om vårt webinarium om internationella erfarenheter av platssamverkan med representanter från USA, Storbritannien och Sydafrika.

Platssamverkan har blivit ett alltmer etablerat arbetssätt för att skapa säkra, trygga och attraktiva platser i Sverige, men vilka erfarenheter finns att hämta från andra länder? Vad fungerar? Vad fungerar inte? Vid webinariet medverkar Kati Solomon (Vice President of Operations, Bryant Park Corporation - USA), Derek Bock (Chief Operations Officer, Voortrekker Road Corridor Improvment District - Sydafrika) och Peter Williams (Manager Director, The Means - Storbritannien).

Se inbjudan och detaljerat program.

Tid: Torsdagen den 15 april, klockan 15.00-16.30
Plats: Seminariet sänds endast digitalt. Länk skickas separat.
Kostnad: Seminariet är kostnadsfritt.
Anmälan: Anmäl dig via följande länk