Hösten är en perfekt årstid för en gaseldstad.  Precis som vinter, vår och sommar.

Hösten är en perfekt årstid för en gaseldstad. Precis som vinter, vår och sommar.

Få saker kan höja stämningen i ett hem som en öppen eld. Till och med redan innan den är tänd ger eldstaden en särskild atmosfär som kan lyfta lägenheten. I ett smakfullt och medvetet inrett hem kan en snyggt designad gaseldstad verkligen bli pricken över i.

Gaseldstaden har många fördelar. Förutom att den finns i tilltalande moderna former till exempel från danska RAIS, så är den bekvämt enkel att hantera. Du sätter i gång brasan med en knapp eller en app och den startar genast. Sedan reglerar du enkelt hur mycket eller lite värme du vill ha. Perfekt för att värma upp sig när man kommer in från höstrusket, förgylla vintermorgnar eller vara en levande visuell accent vår- och sommarkvällar. Utan att du behöver hantera ved, aska eller eldningsvätskor.

Samtidigt är eldstaden en investering för framtiden. För en sak kan vi garantera – den dag det är dags att sälja hemmet så kommer den definitivt att värma upp spekulanterna redan på visningen.