Nu släpps programmet för Pride House - Större än någonsin

Årets program på Pride House är större än någonsin! Med över 200 programpunkter utökar Pride House och öppnar redan på måndagen. I årets program återfinns allt från amerikanska DJ:n och flatikonen JD Samson till Partiledardebatt.

“Det är fantastiskt roligt att vi kan erbjuda det största programmet någonsin för Pride House. Vi har över 200 spännande programpunkter från måndag till fredag med en blandning av politik, musik, debatt, film, seminarier och massor av aktiviteter för ungdomar på Pride Ung. ”, säger Sandra Ehne, Ordförande Stockholm Pride.

Pride House bjuder i år på höjdpunkter som DJ:n och flatikonen JD Samson, Partiledardebatt, succén Pride Comedy, podcasten “Bögministeriet” inför publik, samt Queer filmfestival “Border Disorder”.

Pride House pågår 28 juli till 1 augusti på KulturhusetStadsteatern.

• pride ung
  • sandra ehne
  • bögministeriet
  • border disorder
  • queer
  • pride comedy
  • jd samson
  • pride house

Stockholm Pride är Nordens största Pridefestival och arbetar för att synliggöra hbtq-frågor och skapa en frizon för homosexuella, bisexuella, trans och queerpersoner och de könsuttryck som finns inom hbtq-rörelsen.

Stockholm Pride 2014 pågår mellan 28 juli och 2 augusti på KulturhusetStadsteatern, Pride House, samt Östermalms IP, Pride Park.

Följ oss på Instagram: instagram.com/stockholmpride