LLB Expo öppnar på tisdag den 4 oktober - ackreditering

LLB Expo öppnar på tisdag den 4 oktober - ackreditering

Tisdag den 4 oktober öppnar LLB Expo som är den ledande mässan inom upplevelseteknik i Norden. De flesta företag och personer verksamma inom ljud, ljus, video, scen, rigging, AV och konferensteknik kommer att finnas på plats. Det är ett stort antal utställare, ett intressant seminarieprogram och dessutom delas flera betydande branchutmärkelser ut. Mässan pågår 4-6 oktober på Stockholmsmässan.

Några av de saker som händer är:

Technology Breakfast 5 oktober
kl 08.30-09.30. Föranmälan krävs. Läs mer och anmäl dig här

Bullen Awards
är en utmärkelse som delas ut till framstående personer inom underhållningsteknik och LLB Awards lyfter fram personer och företag som gjort något extra för branschen. Årets pristagare offentliggörs den 5 oktober kl 16.00-17.30 på Backstage (B12:36)

Innovation Awards
prisar den mest innovativa produkt inom ljus, ljud, bild och rigging/tillbehör. Priset delas ut den 6 oktober kl 11.00-11.50 på Green Room-scenen.

Ackreditering

Om du som journalist vill besöka LLB Expo så ska du anmäla du dig på webben och kryssa då i att du medverkar som media. Här är anmälningslänken.

Utställarlista
finns här

Seminarieprogrammet
finns här

LLB Expo

Mässan är pågår den 4-6 oktober och öppettiderna är tisdag + onsdag kl 10.00-18.00, torsdag kl 10.00-17.00.

Varmt välkommen!

Har du pressfrågor, kontakta:
Anders Arehag, projektledare, anders.arehag@stockholmsmassan.se
Catarina Oscarsson, PR & kommunikationsansvarig, 070 789 43 66,  catarina.oscarsson@stockholmsmassan.se