Välkommen att ackreditera dig till Swedish Dental Expo

Välkommen att ackreditera dig till Swedish Dental Expo

Den 15 - 17 november 2023 arrangeras Swedish Dental Expo på Stockholmsmässan. Det är Sveriges största nationella mötesplats för svensk tandvård, där alla inom dentalbranschen får möjligheten att träffas för att utbyta erfarenheter, titta på produktnyheter och ta del av ett innehållsrikt och inspirerade föreläsningsprogram.

Det är fler än 100 företag som ställer ut på Swedish Dental Expo och föreläsningsprogrammet är indelat i nio temaområden samt Tandsköterskedagen. Med ett omfattande föreläsningsprogram med föredrag och panelsamtal av hög kvalité med inriktning på klinisk nytta med innehåll för hela teamet med såväl högklassiga nationella som internationella talare lockas ett stort antal besökare. Föreläsningsprogrammet finns här

Ackreditering
Vill du som journalist besöka Dental Expo ackrediterar du dig här. Under befattning kryssar du ”Jag besöker eventet i egenskap av Media”.

Mässans öppettider
Onsdag 15 november 09.00 – 17.00
Torsdag 16 november 09.00 – 17.00
Fredag 17 november 09.00 – 17.00

Swedish Dental Expo arrangeras 15 - 17 november 2023 av Stockholmsmässan och Föreningen Svensk Dentalhandel, FSD.

För mer information besök Swedish Dental webbplats eller kontakta:
Catarina Oscarsson, PR & kommunikationsansvarig, catarina.oscarsson@stockholmsmassan.se, 070 789 43 66.