TRADE LEADERS EVENT - lördagen 22a oktober

STOCKPICKER får storfrämmande från USA när representanter för det amerikanska tradingnätverket CURRENSEE kommer till Sverige för första gången någonsin. Med oss på plats har vi även AVA FX som med sina mer än 150 000 kunder är en av världens största mäklare inom valutahandel för privata investerare.

Stockpicker välkomna dig till ett spännande kostnadsfritt event lördagen den 22:a oktober! Såväl mäklaren AVA FX som strategi-leverantören Currensee finns på plats för att berätta om marknadens just nu hetaste tjänst för automatisk valutahandel.

Vem ska delta:
1) Privata placerare som önskar uppnå riskjusterad överavkastning enligt din egen unika riskprofil på valutamarknaden FX med hjälp av professionella förvaltare. 2) ekonomijournalister som vill bilda sig en uppfattning om valutahandel och om världens ledande förvaltningslösningar.

Var:
Odenplan i Stockholm, Norrtullsgatan 6

När:
lördagen den 22 oktober klockan 12.00 och klockan 1500.

Stockpicker bjuder på kaffe, te och enkel fika. Du kan både innan och efter eventet ställa dina frågor direkt till AVA FX och Currensees representanter som deltar. Välkommen till en spännande dag hos Stockpicker med partners!

Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta oss på autohandel@stockpicker.se

Anmäl din medverkan genom att fylla i formuläret på vår hemsida.

• Finans, aktier, privatsparande