Stordåhd Kommunikation AB samlar  all annonsinformation på ett ställe!

Stordåhd Kommunikation AB samlar all annonsinformation på ett ställe!

Ocast är en plattform där vi numera kan lägga upp nyckelinformation som målgrupp, räckvidd och annonserbjudanden till våra annonsörer. Vi tillhandahåller mediainfo när du som annonsör vill nå branscherna bygg och fastighet, industri, energi och infrastruktur inom Sverige.

Vi förenklar vardagen för både köpare och säljare av annonser!

Stordåhd Kommunikation AB tar nu steget från ett ineffektivt och tidsödande mejlande med pdf:er om antal läsare, målgrupper, deadlines och liknande frågor vid annonsförsäljning.

Vi automatiserar våra annonsköp!

Ocast är ett annonsverktyg för mediabyråer och för våra målgrupper. Där presenterar vi våra erbjudanden till potentiella annonsörer på en samlad plats – istället för att som tidigare skicka individuella erbjudanden med pdf.

Ocast är en plattform för olika mediakit som samlar all mediainformation i en interaktiv profil för våra tidningar Svensk Byggtidning, Dagens Infrastruktur, Nordiska Projekt, Bygga Stockholm och Nya Projekt. Inom kort kommer även vår nya satsning Bygga Brf finnas på plats.

Utöver detta finns så klart också all nödvändig information för er som vill gå digitalt i våra olika kanaler. Vi gör det enkelt för dig att hantera information inför annonsköp.

Kika på länken nedan!

En dynamisk mediavärld kräver uppdaterad mediainformation. Den blir enkel att hitta med vårt nya annonsverktyg Ocast. Som alltid är uppdaterat och slukar mindre tid för såväl köpare som säljare. Helt enkelt ett professionellt mediakit. Stordåhd Kommunikation AB vill på detta sätt attrahera nya samarbetspartners som lätt hittar statistik och målgrupper i våra kanaler.

All statistik på ett och samma ställe!

All information på en plats – med ett fåtal klick!

We Bring Projects to Stories!