Story inleder samarbete med CancerRehabFonden

CancerRehabFonden väljer Story Relations som PR-byrå. Samarbetet syftar till att öka kännedomen om, och donationerna till, organisationen och därigenom möjliggöra cancerrehabilitering för fler människor. Storys arbete för CancerRehabFonden görs på ideell basis.

– Vi på CancerRehabFonden jobbar aktivt med att etablera vårt varumärke och öka vår synlighet. Vi är glada och förväntansfulla över att Story Relations hjälper oss med att nå ut till fler, säger Eva Hansen, generalsekreterare på CancerRehabFonden.

– Flera av oss på Story har människor i vår närhet som drabbats av cancer, ämnet ligger oss varmt om hjärtat och vi ser fram emot att hjälpa CancerRehabFondens viktiga arbete, säger Johan Alm, PR-konsult på Story Relations.

Om CancerRehabFonden

CancerRehabFonden är en insamlingsorganisation som erbjuder kostnadsfri rehabilitering och stöd till cancerdrabbade vuxna och barn. Organisationen arbetar för att alla som drabbats av cancer ska få såväl fysisk som psykisk rehabilitering. De flesta av organisationens rehabprogram är öppna för alla oavsett cancerform, men de erbjuder även temaveckor för exempelvis ung cancer, bröstcancer eller kronisk cancer. CancerRehabFonden startades 1978 och medlem av FRII, Frivilligorganisationernas Insamlingsråd.

Kategorier

Story är en personlig och välkomnande PR-byrå i Stockholm. Vi är engagerade och resultatorienterade kommunikationsexperter som skapar värde för våra kunder.

Helya Houshmand

Presskontakt Grundare och VD +46 70 100 77 50

PR-byrå i Stockholm

Story Relations är en kommunikationsbyrå som jobbar efter devisen hjärna, hjärta, mage, ryggrad. För oss innebär det att jobba med människor och varumärken som vi gillar och är stolta över att jobba med, i uppdrag som utmanar oss både kreativt och strategiskt. Vi har listats som en av Sveriges bästa pr-byråer två år i rad och jobbar idag bl.a. med Telge Energi, Nespresso, Parfym.se, Färsking och UMO.se.

Story Relations
Gästrikegatan 20